درمان موثر به ارمغان می آورد امید به زندگی به بیماران بدون GFR دیالیز 14
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان موثر به ارمغان می آورد امید به زندگی به بیماران بدون GFR دیالیز 14

درمان موثر به ارمغان می آورد امید به زندگی به بیماران بدون GFR GFR دیالیز 14 14 تابع بسیار کم کلیوی است و درمان دیالیز خواهد شد توسط نفرولوژیست پیشنهاد شده است. با این حال، به عنوان دیالیز دارای عوارض جانبی بسیاری است، بنابراین بسیاری از بیماران نمی خواهم برای شروع دیالیز. در مقاله زیر، ما را به امید به زندگی بیماران بدون GFR دیالیز 14 است.

بسته به GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی)، بیماری مزمن کلیوی (CKD) را می توان به 5 مرحله تقسیم شده است. GFR 14 معنی است که شما در مرحله 5 CKD (GFR <15 میلی لیتر / دقیقه) هستند، و بدان معنی است که کلیه های شما به شدت با عملکرد پایین کلیه آسیب دیده.

در این وضعیت، کلیه ها به خوبی کار نیست، زیرا شما خواهد شد بسیاری از علایم شدید از قبیل تهوع، استفراغ، خارش پوست، فشار خون بالا، تورم غیره داشته باشد. دیالیز رایج ترین درمان که می تواند خون را پاک و حذف سموم و مواد زائد را، به دلیل آن است که سریعترین راه برای کاهش برخی از علایم شدید است. اما، یک شروع دیالیز لازم است تا به طور منظم، و دیالیز طولانی مدت می توانید برخی از عوارض جانبی جدی به شما شود. از همه مهمتر، دیالیز می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن نیست، به طوری که کلیه خود را به طور کامل کار نمی کند.

امید به زندگی بدون GFR دیالیز 14 چیست؟

با GFR 14، اگر شما دیالیز را ندارد و بدون هیچ درمان موثر، شما پیش آگهی بسیار ضعیفی را دریافت کنید. با این حال، اگر شما می توانید یک درمان جایگزین برای بهبود سطح خود را از GFR، شما می توانید یک زندگی طولانی تر و بهتر زندگی می کنند.

در بیمارستان ما، ما با استفاده از طب چینی سنتی (TCM) برای اصلاح بیماری مزمن کلیه، درمان از ویژگی های چهار درمان، که شامل چهار درمان اصلی، درمان با حمام، داروهای خوراکی، Maikang مخلوط، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy پزشکی است.

این درمانها توابع زیر است:

- رگهای خونی را گشاد و بهبود گردش خون

- حذف سموم و مواد زائد از خون و تصفیه خون

- افزایش حجم خون در کلیه ها و آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه

- برای تنظیم سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از التهاب بیشتر در کلیه ها، و همچنین می تواند کمپلکسهای ایمنی از بین بردن خون

از طریق یک درمان سیستمیک، این درمان می تواند بافت های آسیب دیده تعمیر کمک و بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی کلیه از ریشه. اگر GFR خود را بیشتر از 20 میلی لیتر / دقیقه است، شما می توانید دیالیز جلوگیری از و یک زندگی بهتر است. اگر شما علاقه مند در روش های درمانی چینی ما هستند، و اطلاعات بیشتری نیاز دارید، شما می توانید دکتر آنلاین به طور مستقیم به صورت رایگان کمک یا مشورت، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، همه می توانند با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: